wtorek, 7 lipca 2015

Wawka

Siemaneczko
Ja już w Warszawie. Ogólnie jestem mega zadowolona, byłam taka sceptyczna, ale zupełnie niepotrzebnie. Mieszkanie bardzo mi się podoba, okolica również. Spokojnie i nie za daleko do centrum. Ostatnio dostaliśmy wyniki matur, niestety jeszcze ich nie znam,bo nie byłam od jakiegoś czasu w Gdańsku i nie mam hasła i loginu do strony OKE , gdzie są wyniki. Świetnie....A w dodatku  Pani wicedyrekto wróci z urlopu aż za pół miesiąca, a tylko ona może je udostępnić, także sobie poczekam jakiś czas. Ogólnie byliśmy wczoraj  z Michem na rolkach. Jechaliśmy z Bielan aż do Złotych Tarasów, do śródmieścia w upale 30 stopni, nawet nie umiem opisać, jak byliśmy zmęczeni, ale uczucie po bezcenne. Dzisiaj kolejny dzien pracy , jakoś daję radę ;]





























Sprzedam! 
Ramoneska rozm L
Marka: Michael Kors
zainteresowani PW



Brak komentarzy: