środa, 20 lipca 2016

Warsaw

Witam. 
Już jestem w Polsce, od ponad tygodnia jakoś. Miałam wiele spraw do ogarnięcia, teraz w końcu mogę trochę odpocząć. W końcu zmieniłam telefon, będzie na pewno lepsza jakość zdjęć, ale również ja jestem mega zadowolona, bo mój poprzedni telefon przeszedł już za wiele.
Podziwiam siebie, że ani razu jeszcze nie wylądował na ścianie, serio.
W sobotę przyjeżdża Kuba ze znajomymi, planujemy gdzieś wyjść w miaszto także zapowiada się fajny wieczór. Ja osobiście bym wybrała Wisłę, jakby pogoda dopisała, są tam naprawdę fajne "kluby" na powietrzu, ale może też wybierzemy się do "Miłości", też bardzo fajny klub, polecam go z czystym sumieniem. A już nie wspomnę o tym, jak długo nie byłam na imprezie. 
Wcz zmieniłam w końcu kółka w rolkach, dzisiaj byłam już je wypróbować i powiem tylko jedno- SZTOS !





















Brak komentarzy: