czwartek, 12 stycznia 2017

Ramoneska

Witam wszystkich po długim czasie. U mnie ostatnio bardzo intensywnie, czas minął bardzo szybko. Szukałam pracy i w końcu znalazłam. Jutro mam pierwszy dzień, trochę się stresuję, jak to przeważnie jest. Cieszę się, że udało mi się znaleźć pracę w moim zawodzie. Jutro również wybieram się z Klaudią i Martyną na domówkę do znajomego. Już długo nigdzie nie byłam także mam nadzieję, że będzie fajnie. Dzisiaj cały dzień ogarniałam pokój, a dokładniej to wyrzucałam niepotrzebne rzeczy z szafy i zrobiłam sobie małe przemeblowanie. Od razu mam lepsze samopoczucie, Zaraz wybywam na siłkę. A co do ćwiczeń i diety to idzie mi mega dobrze. Po świętach wiadomo, trochę się przybrało, ale najważniejsze, że była motywacja, aby to zgubić. Aż boję się pomyśleć, co będzie za kilka miesięcy. 
A co do zdjęć, robiłam je wczoraj. Kupiłam sobie dwie piękne ramoneski. Różową i złotą, na razie widać tylko kawałek. Planuję ubrać je do jakiś fajnych stylizacji i wtedy wrzucę je na bloga.



















Brak komentarzy: