środa, 15 marca 2017

Manchester

Ja już w Anglii. Ciężko mi cokolwiek powiedzieć o niej, ponieważ nie jestem tu za długo. Wydaję mi się, że lepiej będzie, jak opowiem o niej, kiedy spędzę tu trochę więcej czasu. Niestety nie zwiedziłam jeszcze Londynu, ale byłam za to w Leeds oraz Manchesterze i powiem Wam, że byłam naprawdę pod wielkim wrażeniem. Różnorodność kulturowa, ciekawa architektura. Szkoda tylko, że nie mam zbyt wielu zdjęć stamtąd.  Właśnie zaczynam robić formę życia, ostatnio trochę się zaniedbałam, ale się nie martwię, bo uzyskam jeszcze lepszą sylwetkę niż z przed wyjazdu.  Dziś w koncu weekend, także trochę sobie odpocznę, a po ostatnich wydarzeniach bardzo tego potrzebuje. A działo się u mnie zdecydowanie za wiele. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, czyż nie?
Miłego dnia życzę ;) 


























Brak komentarzy: