poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Change



Witam wszystkich.
Co u mnie słychać ? Powiem Wam, ze ostatnio nie miałam weny co do pisania tutaj. Nie chodzi o to, ze miałam złe dni, czy coś w tym stylu. Po prostu nie miałam potrzeby pisania czegokolwiek.ć. Mam tyle pomysłów do zrealizowania. Na pewno chce kupić jakiś dobry aparat i skupić się na tym, aby zdjęcia na blogu były lepszej jakości. Ale oczywiście to tylko jedna z moich rzeczy na mojej liście. Aktualnie robię formę życia. Wprowadziłam do swoich treningów trochę więcej cardio. Efekty są stopniowe, ale są. Ogólnie nogi mam bardzo silne i dosyć umięśnione, ale ręce już nie koniecznie. Muszę się bardziej skupić na tej części. Tym bardziej, ze teraz mam mnóstwo czasu, aby poświecić się siłowni. Plus dieta, a jak wiadomo to aż 70% No i suplementy. Także dajcie mi 3 miesiące i będzie nówka sztuka.
A Wam życzę pozytywnego poniedziałku.













Brak komentarzy: